Långt inlägg om allt och inget!

2012-12-27 Kl: 18:13:33
Allmänt| Kommentera (0)


Blev inget inlägg igår, hade lite fullt upp, de va ju däääns! haha!
Nee men de va super kul iaf i början! va först hos Joel och hängde med allt härligt folk sen blevde en tur hem för å hälsa på mor och far! men een blev Sanna tyvärr kvar hemma så de blev te å fara på dans själv, men de funkade ju de också!
Och för en gångs skull så va de faktiskt ganska skapligt med folk där! kulkul! blev till och med filmad för de va nå folk där som gjorde nå reportage/"dockumentärt" piinsamt! hoppas jag aldrig får se de!!

Sen efter dansen så blev det en ganska spontan tur te älsklingen i Föllinge!
Sen imorse kom mamma och hämtade mig där och så fort jag kom hem så följde jag och Sanna med Arvid, Erik och Sam för att äta på Pizzan i Föllige! och sen skulle dom ta och fara te Hammarstrand så vi blev utan skjuts hem ...
Så då var vi tvungen att vänta tills pappa skulle skjutsa bror till fotbollsträningen så jag kunde åka hem!
Och när pappa kom så hade han glömt Sannas väska hemma så de va bara att fara hem och hämta den! kulkul!
Så allt som allt har jag på ett dygn åkt lite drygt 10mil bara fram och tillbaka mellan Föllinge! haha!

Nee nu ska jag mysa ner mig med älskligen framför några avsnitt O.C! för jag har världens bästa kille som tar skotern hem till mig när hellst jag behagar! haha!
Och imorn blire till å fara upp med skotrarna te Simons bua och sova där med Älskling, Sanna, Tobbe och Simon! myyys!!!
Nee nu har jag skrivkramp!
 
Bilder från igår och idag!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: