Tomorrow is the first blank page of a 365 page book. Write a good one!!

2012-12-31 Kl: 22:53:23
Allmänt| Kommentera (0)


Nu sitter jag och myser i lägenheten med älsklingen! efter som ingen av oss mår speciellt bra (jag är dunder förkyld och hjärtat har fått för mkt av livets goda) så gick vi hem tidigare från nyårsfirandet hemma hos Nathalie! 
Hade btw super mysigt där! Ida, Jossan, Nathalie, Sofie, Jag och Älskling hade en liten nyårsmidda! gottfott! doch glömde jag kameran hemma.. sen efter den blev de lite kalas, dock var det för ovanlighetens skull väldigt lungt i Nathalies lilla lägenhet! 
Men man säger ju att så som man spenderar sin nyårsafton, så bler det nya året!
Så nu ser jag fram imot: ett lungt år utan drama, ett år fyllt med härliga vänner och massa mys med hjärtat!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: