Take a look at yourself and see what you become.

2012-11-13 Kl: 16:49:00
Allmänt| Kommentera (0)


Nu har jag myst ner mig i soffan tillsammans med en skål mjölk och müsli och tänkte försöka ta tag i lite skoluppgifter! 
De va ju som sagt öppet hus på skolan idag så det blev mest bara att gå dit och sitta av tiden. 90% av tiden hade man inte ett skit att göra, så jag kan tycka att det var en ganska meningslös skoldag!
Imorn är det också skola, och dagen efter de! men på fredagar är jag ju ledig så jag tänker ta bussen upp till Valsjöbyn på torsdag så får älskade syster Linda hämta mig där så jag får spendera lite tid med min älskade syster dotter! myyyyyys!!
 
bjuder på lite bilder från hemfärden idag.
 

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: