Time moves on like a train

2012-11-22 Kl: 18:16:48
Allmänt| Kommentera (3)


Jahapp! då va sista skoldan gjord! ganska meningslös dag egentligen... förmiddan fick vi jobba hemmifrån och på efter middan så höll vi på å filma, jag var ljus-ansvarig men vi anvälde inte nå ljus grejjs alls så de va bara att gå dig och sitta av dötiden! 
Efter skolan gick jag och Nathalie och smällde i oss varsin pizza! behövde lite riktigt onyttigt idag!
Nee nu ska jag ta och skriva klart uppgifterna vi har på historian! har tills kl 23:59 på mig så önska mig lycka till!!
 
 

Kommentarer
Postat av: malin eriksson

men vadå fin? <3

2012-11-22 @ 18:57:25
URL: http://malineriksson.blogg.se
Postat av: Ida Sjödin

sjukt fin på första bilden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-11-22 @ 19:01:11
Postat av: Kim

Såå otroligt fin du är Ija!!!!! <3

2012-11-22 @ 19:14:01
URL: http://kiimbladh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: