Everytime I get a little bit closer you drift so far away

2012-10-29 Kl: 21:06:07
Allmänt| Kommentera (0)


Jahapp, dryg dag... Först blivit misshandlad på sjukhuset, sen släpa på en fet jävla väska runt halva stan! sen få en hårddisk som jag inte förstår mig på och sen blev de inge Norge idag.... så ingen toppendag direkt! haha!
Men nu ligger jag iaf i sängen och håller på att städa datorn (fick till hårddisket tillslut)
kommer vara totalt fullbokad dan här veckan, mitt schema för dom närmsta dagarna ser ut så här:
 
Imorn: Finaste Sanna ska komma hit (om hon inte kommer redan ikväll?) sen så ska det ju bli upp till 2dm snö inatt så tänkte ta lite bilder nu när jag har ett helt nytt och fräscht minneskort också!
Onsdag: Älskade syster ska komma hit och visa upp lillpruppen! (sen kanske jag följer med henne tillbaka och spenderar en natt i norge! (kanske)
Torsdag: Kanske åker hem från norge (om jag nu tar mig dit) och sen blire till att packa!
Fredag: Fara mer till Malung! wiihoo!
Lördag: Mitt kusinbarn ska döpas och jag har fått äran att va dopfotograf!
Söndag: Åka upp till jämtland igen och tagga inför en ny skolvecka!


 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: