No shade, no shine

2012-10-22 Kl: 17:37:00
Allmänt| Kommentera (1)


Nu sitter en mkt nöjd Ija i soffan efter att har smällt i sig en halv choklad kaka! mmmm....!
Har faktiskt varit en väldigt bra dag, först fotolektion då vi fick i uppgift att ta symetriska bilder, jag tog bilden som ni ser här nere.
Sen fick jag och Nathalie skippa engelskan för vi hade ett ärende på stan, sen go fika på törnes! goottt!
Och sen en liten "Shopping tur" på ÖB och Dollar med bästaste flickorna Ida, Malin och Josefin! 
Är super mega taggad in för "holloween festen" i helgen! ska bli så kul!! dock brukar ju allt skita sig när jag är super pepp på något så må kanske försöka intala mig själv att de kommer bli as tråkigt?


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Så fin du är på headern! :)

Kram ^^

Svar: Tack! :D
Ija Jälkentalo

2012-10-22 @ 18:22:01
URL: http://missnock.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: