Sweet little baby

2012-10-31 Kl: 23:42:48
Allmänt| Kommentera (0)


Sorry för att bloggandet har varit på noll idag, men internetet hemma dog ihjäl sig ganska så rejält så de va omöjligt att blogga! hehe..
Men nu är jag iaf i Norge hos älskade syster! Idag fick jag ju äntligen träffa min älskade systerdotter! lyyycka!!!
Hon är så sjukt fiin!! och så sjukt liten!! Hon snodde åt sig en stor bit av mitt hjärta diiirekt!! älskade unge!
Dom timmar jag spenderade med henne idag räckte inte så jag tog och följde med till Norge! hehe!
Så nu har jag bäddat på Linda och Tom-Ronnys soffa och ska väl snart sova! har inte blivit nå bilder idag pga att ljuset var så dåligt med imorn ska de bli biiiiiilder!! wiihoo!
Tog lite dåliga instabilder idag som jag bjur på! 


 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: