Melon

2012-09-11 Kl: 17:06:02
Allmänt| Kommentera (2)


Nu sitter jag i min mini-soffa och mumsar i mig lite melon! gött! tänkte göra köttfärssås med hade ingen burköpnare till tomatkrossen (tror den är hemma hos Nathalie?) så då blev det melon till middag! inget man blir fet på direkt men de dög! hehe...
Nathalies hår bler btw super bra! (stolt) blev och så mega sugen på att färga migg hår när jag såg hur bra Nathalies blev! ååh! kanske gör ska ta å färga imorn? så trött på min trötta färg och mig fula utväxt!




Kommentarer
Postat av: madeleineslife.webblogg.se

fin blogg du har :)

Svar: Tack! :D säger dsm! :)
Ija Jälkentalo

2012-09-11 @ 18:34:47
URL: http://madeleineslife.webblogg.se/
Postat av: Ida

Åh vad spännande! Vad ska du färga då bästa Ija??

2012-09-11 @ 19:35:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: