When the rainy days are dying Gotta keep on, keep on trying

2012-09-23 Kl: 21:40:18
Allmänt| Kommentera (0)


Hejhej! vet att jag har varit sämst på att uppdaterat ihelgen men har varken haft tid eller ork! 
Tänkte skriva lite snabbt vad jag har haft för mig dom här senaste dagarna!

Fredag: For till ström med Nathalie för att kalasa lite. blev en ganska lyckad kväll förutom att allt inte är helt glasklart i slutet men jag somnade ju iaf på en madrass istället för i ett dike... haha! alltid något!
Lördag: Finaste pappa kom och hämta mig och Nattis i ström, bjöd på bakismat, och skjutsade hem oss till Laxsjö! 
Rästen av dan spenderades i sängen tillsammans med chips och filmer! hehe...
Söndag: Fotade lite (kommer bilder sen) sen parkerade jag och Nathalie röven på bussen och for till stan!

Så nu vet ni! slänger upp lite färska bilder från Nathalies iphone! hehe!

 
 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: