Where is my mind

2012-09-29 Kl: 15:13:00
Allmänt| Kommentera (1)


nu ligger en ny duschad ija i sängen och väntar på att håret ska torka! (onödigt då de kommer bli lika blött igen så fort jag går utanför dörren) de har regnat och varit grått hela dagen! hoppas det är uppehåll i kväll då det är dans! 
Är lite opepp igentligen, de va ju igentligen meningen att Malin, Ida och Nathalie skulle följa mig hem ihelgen så vi kunde gå på dansen ilag, men Malin skulle jobba, idag skulle få besök av sina mor/far föräldrar ? och nathalie blev sjuk...
så det blir jag mot världen ikväll! men tur att det kommer vara massa härligt folk där så jag slipper sakna ihjäl mig efter dom! hehe!

Bjuder på 2 bilder jag tog i morse.

Kommentarer
Postat av: miranda

jättefina bilder ija! :)

Svar: Tack! :D
Ija Jälkentalo

2012-09-29 @ 16:25:02
URL: http://omgsocrazy.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: