Ett helt halvt år! ♥

2013-04-02 Kl: 23:31:00
Allmänt| Kommentera (0)


Idag har jag och lilla Victor varit officiellt ilag i hela 6månaden! Eller jag vet inte riktigt hur man ska räkna när det gäller vårt förhållande! Vi har ju aldrig riktigt kunnat låtabli varandra! hehe!
Vi har ju varit officiellt tillsammans en gång förut, dock vet jag inte riktigt när det tog slut och det här började!
Vi tappade aldrig kontakten och "pratade" med varandra minnst en gång i veckan, vi träffades, smsade, pratade i telefon och komunicerade på annat sätt!
Men vi ville ha ett datum och då tog vi det när han flyttade in hos mig! allstå 2 Oktober!♥ 
Så då räknade vi därifrån, det är inte många dagar vi har farit ifrån varandra senad dess! 
Allt går så bra just nu, Vi letar större lägenhet tillsammans, vi ska på en utlandsresa i slutat av sommaren och allt bara flyter på! Vi har haft våra problem men det känns som om vi verkligen har rett ut allt och allt bara flyter på!
 
Älskar dig mitt Hjärtegryn♥
|| Högra bilden: från i sommras | Vänstra bilden: Början på 8an? ||
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: