Påsklov

2013-04-06 Kl: 17:48:53
Allmänt| Kommentera (0)


Råkade ta lite påsklov från bloggen!
Men har helt enkelt inte orkat, Men tänkte ändå gå igenom lite snabbt vad jag har haft för mig!

Förra lördan va det ju dans (30/3) Va faktiskt riktigt kul, bra med folk haha dock fick jag mig en mindre hjärnskakning men jag överlever! hehe!
Sen på söndagen så åkte jag till älsklingen som var uppe i åkersjön i en super mysig lite stuga! tsm med hans familj och en annan familj från Föllinge! hade super mysigt, åkte skoter, solade och bara njöt av livet! dock fick kameran ligga kvar i väskan under hela tiden jag va där, något jag ångrar lite nu!
Sen på tisdagen så tog jag och hjärtat skotern hit till Laxsjö! sen har vi inte gjort så mkt spännande, kollat slut på 2 säsonger av One Tree Hill, varit på middag, skottat av altanen och bara slappat!
Hjärtat har hem nu för ett litet tag sen så nu är det dax att ta tag i värkligheten och göra lite skolarbete! usch!!

Jag och min fina lilla Mamma innan dansen!

Skottning av altanen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: