*snarrrkkk*

2013-04-07 Kl: 10:47:29
Allmänt| Kommentera (0)


Jahapp då va man tillbaka i stan och taggar inför skola imorn! buuhuu!! vill inte!
Och jag är inte direkt i mitt livs bästa form idag... Sov ca 2-2½ timme inatt! anledningen är att jag har lyckats vänt på dygnet och sen skulle jag åka med mamma till stan tidigt så var tvungen att kliva upp kl5! 
Vågar knappt blinka, för om jag råkar somna vaknar jag säkert inte förns på eftermiddan och då är det ju ingen chans att jag kommer lyckas somna ikväll! så lika bra att pröva hålla sig vaken!
Jag fick ju hem min skinnjacka nu på lovet också! wiihoo! skrev ju förut att jag hade köpt en!
tycker faktiskt om den, den är lite i tjockaste laget så vet inte om jag kommer kunna använda den till sommern! 
Men som vädret är nu funkar den finfint!!
Tänkte ta lite bilder å visa er men då upptäckte jag till min fasa att fjärrutlösaren har blivit kvär hemma! så då blev det gammla hederliga spegelbilder!

Jackan!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: