Alla jävla hjärtans dag!

2013-02-14 Kl: 18:02:09
Allmänt| Kommentera (0)


Idag har jag upptäckt vilken dag jag hatar mest på hela året! Alla jävla hjärtans dag! såå överskattad dag! jag fattar att vissa tycker att den är mysig och så men för mig är den som att man ska hålla tal för presidenten och har ingen tid att förbereda sig (bra liknelse) bara en massa förväntingar som man förväntas leva upp till! 
Nee usch! Men har faktiskt fått en bukett röda rosor av Vice! de värmde i hjärtat! haha! Tänkte ta bild men nu har de hunnit blivit mörkt så de får bli imorn!
 
Men aja, dagen har sett ut på följande sätt:
Släpade mig till skolan (tröttare än döden) hade redovisning första lektionen, lyckades överleva till andra lektionen och mot all förmodan så överlevde jag den också!
Sen efter skolan spenderade jag lite kvalitetstid med Sam och lite annat folk! åkte på raggarrunda i stan! haha kul kul! är faktiskt lite intressant hur "killar" pratar om alla tjejer dom far förbi! haha! 
Men de roligaste va ju att jag fick uppleva en krock! men inte en vanlig krock! En "baklänges/tvärtom" krock! bilana backade alltså på varandra! haha! såå pinsamt! men kul va de, iaf för mig som inte körde bilden!
Anledningen till att jag inte har spenderat min dag med hjärtat är att han for hem idag! så nu vet ni de!

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: