Pizza mmm

2013-02-07 Kl: 13:25:30
Allmänt| Kommentera (0)


De här har nog varit den mest meningslösa veckan på länge! har inte fått ett piss gjort på skolan! såå frustrerande när dagarna bara fylls av massa dötid!, som idag tex! gick på skolan, upptäckte att vi inte hade någon lärare, försökte komma på nå vettigt att göra, visar sig att de inte finns något jag kan göra, sen visar det sig att vi inte behöver gå på lektionen efter lunch heller!! blööh!!! så då gick man allstå upp kl7 och släpade sig till skolan i onödan!! lessless!
Men ingen dag är ju helt meningslös på länge den spenderas med mina fina vänner! Efter att vi hade fåttreda på att vi var skolfri hela dag så gick jag, Ida och Malin ner te stan och snurrade runt där ett tag! mkt mkt trevligt!!! blev till och med 2 tröjjor rikare! gött! har sån sjuk klädbrist så jag har alldrig varit med om nå liknande!!
Men nu sitter jag iaf och myser med en pizza framför några avsnitt av ANTM i väntan på att Vice ska sluta skolan!
 
GOOOTTTT!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: