Hemlös för en dag!

2013-01-23 Kl: 22:23:38
Allmänt| Kommentera (0)


DryyygDag.se! fyy fan säger jag bara!
Börjar dagen med att vakna kl 5 pga en svin hemsk mardröm + huvudvärk + illamående! trodde aldrig jag skulle kunna somna om men jag lyckades!
Sen klev jag upp med Victor typ kl 7 och stressade trotts att jag hade jätte mkt tid, va helt slut i huvet!
Sen skynda till biblioteket för att pröva få till något vettigt med en uppgift som jag fattar Naaada av och leta efter massa skit böcker som inte fanns någonstan och sen lite stress på de för de va näst sista lektionen som vi hade på oss med uppgiften som vi inte ens hade börjat på...
Sen springa runt på stan för å pröva hitta på mat!
Sen sen till sista lektionen, sen va de bara att ut i kylan och filma i nästan 3 timmar.
Frusen, trött, helt död och nästan hemma när jag upptäcker att jag inte har min lägenhet nyckel!
Panik!!!!!!!!!!!! ringer mamma och nö grinar sen medans mamma ringde runt och försökte fixa någon som kunde komma och låsa upp åt mig, så satt jag i trappuppgången i ca 2 timmar och typ bara grina! Sen tog jag mig samman och åkte hem till älskligen ist!
Tillslut fick mamma tag på min hyresvärd och fick veta att den finns en sista nyckel uppe i Valsjöbyn så de va bara för min stackars lilla älskade mamma och åka in till stan med den! älskade älskade Mamma!♥
Så idag har jag fått veta hur det känns att vara hemlös i ca 7 timmar!!

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: