Jag vill så mkt som jag helst inte skulle vilja att jag ville.

2013-01-17 Kl: 11:42:15
Allmänt| Kommentera (0)


Usch och fy hur jag mådde igår, jag och min mage har inte direkt varit polare på flera månader nu, blit alldrig hungrig, får bara ont i magen och så fort jag äter något så mår jag illa men igår bröt helvetet ut! usch! åkte hem från skolan runt lunch och de va inte förns frammåt kvällen som jag kunde börja sitta upp! trodde typ jag skulle do! flickor tänk er den värsta mensvärken gånger 10..! men idag mår jag bättre i magen iaf! mennu är de huvet som krånglar ist... 
Försov mig imorse också, men de va nog lika bra för just när jag skulle gå te bussen fick vi veta att vi inte hade någon lektion på förmiddan (och vi vet fortfarande inte om vi har någon lektion på efmiddan heller).
Tycker synd om dom som redan hade tagit sig på skolan!
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: