blöööh blogga

2013-07-17 Kl: 15:41:32
Allmänt| Kommentera (0)


Är sämst på å uppdatera men de kommer bli bättre bara allt har lugnat ner sig!
Just nu sitter jag i soffan och väntar på att älskade Victor ska komma hit! vi har inte varit ifrån varandra såhär länge under hela tiden vi varit tillsammman den här gången,haha, hela 10 dagar! saknar ihjäl mig lite!
Sen ska vi åka in till stan med förhoppningsvis de sista STORA flyttlasset! och sen ska vi faktiskt sova där inatt!
Bädda tillbäddsoffan och bara mysa!
De blev inte någon dansbandsvecka för mig iår.... fuck! suuug så trist, men kanske lika bra för nu har jag massa tid över för hjärtat ♥
aja nuhör jag att victor kommer med bilen!! wiihhoooo!!
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: