skriva lite

2013-07-09 Kl: 20:59:00
Allmänt| Kommentera (0)


Okej nu har jag en sån här stund då jag klickar mig in på bloggen och börjar skriva men har inte någon aning om vad jag ska skriva!
Min födelsedag var okej, den skillde sig inte så mkt från resten av mitt liv men själva grejen att bli 18 gjorde ju dagen bra!
haha! de bästa var när vi va ner på fjöspubben, natten till min födelsedag och när klockan slog 12 blev jag uppdragen bakom disken och så sjöng alla för lilla mig!
haha kom nästan en tår när alla fylletrattar ställde sig upp och faktiskt sjöng riktigt bra/högt hahaha!
Sen fick jag mig min första lagliga alcoholhaltiga dryck! haha!
Okej, så vad är mina planer nu då.. jo jag ska ta och måla lite möbler för om bara 6 dagar är det riktigt inflyttning!! wiiihiii! 
Dom har en loppis nere i byn nu inågra dagar så har varit dit och fyndat 2 super fina stolar, (visar sen när jag läger upp bilder när vi fått till lägenheten) lite blomkrukor, nå filmer, 2par skor och en jacka! grett grett!
Och imorn ska jag och mor åka och fixa pass inför utlande om 28 dagar!! och jag ska hämta ut ett paket också! beställde en födelsedagspresent till mig själv, haha!
hmm... har jag nå mer å skriva?
Jo jag vet inte riktigt om jag kanske ska på dunder en snabbis på torsdag eller fredag, vet inte riktigt hur jag ska göra...
Nee nu har jag inge mer å skriva!
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: