Lathani

2013-03-27 Kl: 19:42:49
Allmänt| Kommentera (0)


Har inte så mycket att skriv om dagen, for te skolan, försökte jobba med svenskan, tog lite bilder i fotostudion, sen film lektion, brainstormade lite sen fick vi gå hem!
Sen har jag inte gjort så mycket mer, suttit vid datan och kollat kläder när jag igentligen behöver plugga, har blivit en jacka rikare och 200kr fattigare på tradera! 
Det hemskaste med idag är att jag för första gången på nästan 6 månader kommer få behöva sova själv här i lägenheten på en skoldag! Victor tog lov tidigt! usch! det känns gruvsamt å gå å lägga sig ikväll!
Planer för kvällen: Sveriges Mästerkock sen sova!

En av bilderna på Nathalie jag tog i fotostudion!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: