Massa Mys

2013-03-11 Kl: 08:07:00
Allmänt| Kommentera (0)


Tänkte berätta lite vad jag hade för mig igår, inatt och idag!
Igår kom älsklingen hit och vi bestämde oss för att sova uppe i lilltjärn (en liten stuga några km upp i skogen) för familjen skulle ändå dit och grilla dagen efter (idag)
Vi stannade hemma så vi hann se melodifestivalen sen packade vi ihop allt vi behövde och åkte upp, vi satt och åt vitlökskorv och spelade kort och hade det bara super mysigt! finns ju ingen el där vi fick tända massor av ljus så då blev det ju väldigt mysigt!
Sen på morgonen kom lillebror upp med varm oboy! såå gott då det inte hade varit super varm på natten då vi inte orkade elda! 
Sen myste vi lite till, satt ute i solen och stekte tills familjen + kusin Helena och hennes spanska kille David!
då blev det till å tälja grillpinnar! haha! 
Va super mysigt! men dock luktar jag som om jag har försökt stoppa en skogsbrand! haha! huvva! men de va det värt!
Men jag hinner inte duscha nu för om bara ett litet tag åker vi till stan för imorn är det ju skola... grymma öde...

 

Inlägget skulle ha publicerats igår!!


Bilder kommer ikväll!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: