Tog och blev med råttor!

2013-03-15 Kl: 18:46:00
Allmänt| Kommentera (2)


Åhhh wiii iiihhh!! gissa vad jag har blivit idag!! råttägare igen! åååh! va verkligen på tiden! 
Har ju haft råttor ända sen 4-5an men när jag började ettan så gjorde jag mig av med dom jag hade då, för jag trodde att det inte skulle funka att ha dom i stan! men idag tog jag och köpte mig 2 mega fina råttflickor!
haha! dock hade jag lite namn-torka så det fick bli det första som kom upp i huvudet! Lili & Susie! hahaha!
Förutom råttor så blev jag 2 tröjjor och en Bh rikare idag! kanske visar imorn!

Lili till höger Susie till vänster ♥



Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

Men vilka söta, hihi längtar tills jag får se dom på riktigt :) <3

2013-03-15 @ 19:48:07
URL: http://malineriksson.blogg.se
Postat av: Malin Eriksson

Men vilka söta, hihi längtar tills jag får se dom på riktigt :) <3

2013-03-15 @ 19:48:08
URL: http://malineriksson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: