MINA DAMER OCH HERRAR! "trumvirvel"

2014-01-08 Kl: 14:11:46
Allmänt| Kommentera (0)


Gissa vad för liten symbol som råkade ploppa upp på skärmen igår!? JOOOOOOOO DENNNA!! 
WOOOOOHOOOOO!!!!! ÄNTLIGEN INTERNETT I LÄGENHETEN! så nu har jag ingen anledning till att inte blogga! Har hänt så sjukt mkt sen sist jag uppdaterade om mitt liv men jag känner att jag skippar den biten... annars kommer det bara sluta med att jag aldrig publiserar de här inlägget om jag ska pröva komma ihåg/skriva om allt som har hänt så jag tycker att vi hoppar direkt in till nutid!
Min älskade kille har ju skämmt bort mig med min alldeles egna iphone 5s också så ska pröva blogga från mobilen också!
De är mitt nyårslöfte, att sköta bloggen bättre! 
Ser att efter all tid då bloggenhar varit "Död" så är det fortfarande några som kikar in då och då! tack för att ni inte har glömt bort mig ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: