Hope for tomorrow

2012-09-13 Kl: 21:22:18
Allmänt| Kommentera (1)


Nu ligger jag i min alldeles egna mysiga, sköna och underbara säng hemma i Laxsjö! lyckaaa!!
Har varit och övningskört med papput idag! haha! de gick ju "bra"... haha.. va ju faktiskt riktigt ducktig vissa stunder men insåg verkligen hur lite jag vet om hur allt funkar! haha!  tog lite bilder från när vi va ute och körde men det får ni se imorn!
Har ju färgat håret också... för er som inte redan vet de...  men huvva vad jag ångrar mig!!
Först så färgade jag med en färg som jag har färgat med förut, men blev nå fel för jag blev verkligen super röd/orange i huvet!
Och nu ikväll så tänkte jag lägga i en liten grå/brun toning bara så att det mesta av det röda skulle försvinna! MEN VAD GÖR JAG DÅ!?!
Jo jag glömmer totalt bort att jag sitter med färg i huvet så duschade ur det typ 20min för sent! så nu sitter jag här med... brun/grön/grått hår!! stryp mig långsamt... är ju så sjukt petig med mitt hår.... fan!!
Blir te att fara te Ström imorn och köpa en ny toning!! FML!!

Vill ha tillbaka min hårfärg!!... :''(       (BigFatGirlProblem)



Kommentarer
Postat av: Ida Sjödin

Du är så fin som du är Ija!!!

Svar: Du är fin!!!! <3
Ija Jälkentalo

2012-09-13 @ 22:08:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: