Stora staden Östersund

2012-09-09 Kl: 14:35:18
Allmänt| Kommentera (1)


Nu sitter jag i min mini soffa hemma i lägenhetan och tar igen mig lite efter att ha slitigt röven av mig i ett försökt till att få det lite mindre skitigt här i mitt lilla hem! hehe! är fakriskt lite stolt! bara disken kvar som jag såklat lät ligga kvar över helgen... 
Men ska pröva fixa lite föra och efter bilder från när vi piffade upp lägenheten! mina 18kvadrat ser tusen gånger bättre ut nu är förra läsåret iaf! hihi!

Bild från när jag var i Äppelbo

Kommentarer
Postat av: malin eriksson

kan du inte lägga ut bilder på din lägenhet? hihi <3

Svar: kanske gör det imorn :) <3
Ija Jälkentalo

2012-09-09 @ 18:26:39
URL: http://malineriksson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: