Bara ett ord behövs... Lycka!

2013-06-27 Kl: 19:56:51
Allmänt| Kommentera (0)


Nu jävlar flyter allt på bra (förutom bloggen)!
Allt har äntligen blivit klart med lägenheten och vi har fått nyckeln!! men vi får inte flytta in "på riktigt" förns den 15 juli! men wiiiihi vad jag längtar! kan inte vänta på att få sprida ut mina och Victors saker över hela 61 kvadrat! haha kommer kännas sjukt när vi är van vid 18kvadrat hahah! 
Har tyvärr inte nå bilder än! men såfort dom som bor där nu har åkt och vi får börja stöka runt där som vi vill så blire massa bilder! bara 18 dagar till inflyttning!!
Och om bara ynka 10!!!!!!!!!!!! dagar så blir lilla jag hela 18 jävla år! haha! börjar få lite ångest att jag snart levt en fjärde del av mitt liv om jag har otur! sjukt!
Och haha om bara 40 dagar åker jag och Victor till bulgarien (+ Mamma, Leif, Gry, Mix och Michaela) åååh längtar!!
Och medans vi ändå håller på å räknar ner.... skolan börjar igen om 60dagar.....
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: