If I was a jailer I would lock you away

2012-12-13 Kl: 18:38:19
Allmänt| Kommentera (0)


Ååh har ju bara världens bästa mamma! Hon har städat och julpyntat hela mitt rum här hemma i Laxsjö! kanske inte låter som en big deal men ni som känner mig så vet ni att jag är en riktig lite lortgris och inte direkt är duktig på att hålla det rent och fint! så sist jag var hemma så va mitt rum så gott som obeborligt, hade typ lust å sova på soffan, hehe..
Så jag är riktigt impad att hon lyckades få det så fint här! älskade lilla mamma♥
är så sjukt skönt å va hemma! och nu är det ju bara en liten sketen vecka kvar på höstterminen och sen får jag vara hemma i 3? veckor! såå skönt! får spunk på stan! hehe..

bilder jag tog från bussen på väg hem.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: