End of god's creation!

2012-09-11 Kl: 19:14:00
Allmänt| Kommentera (3)


Jaha då var man där igen... har historia-boken bredvid mig men inte fan pluggar jag som jag ska.. nee jag sitter och leker i photoshop istället... stryp mig långsamt, så less jag blir på mig själv!
Men blev faktiskt väldigt nöjd över denna lilla skapelse! det är en bild som jag tog i måndags och tyckte den var as cool! men mina kära modeller (Malin, Ida, Nathalie) tyckte inte dom såg tillräckligt tilltalande ut på bilden, men jag ville verkligen lägga ut bilden någonstans. så då kom jag på ideén att redigera bort ansikterna och.. Ja här har ni resultatet!!





Kommentarer
Postat av: Kim

Cool bild men ändå as läskig!! :D <3

Svar: :D <3
Ija Jälkentalo

2012-09-11 @ 19:31:49
URL: http://kiimbladh.blogg.se/
Postat av: Ida Sjödin

så jävla grym!!!!!! älskar den!

Svar: i know you would!! :D
Ija Jälkentalo

2012-09-11 @ 20:07:14
Postat av: malin eriksson

vad duktig du är ija, as bra! <3

Svar: Tack gofis! :D <3
Ija Jälkentalo

2012-09-11 @ 20:58:10
URL: http://malineriksson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: