They don't know I'm in this mess

2012-09-07 Kl: 16:27:50
Allmänt| Kommentera (1)


Nu sitter jag hemma i älskade Laxsjö och bara mår gott! ♥
Jag hade ju sovmorgon idag! så innan jag skulle på skolan så gick jag och bästaste älskligs flickorna och åt pizza! (fast de var bara jag som faktiskt år pizza) och sen när vi satt och väntade så att lektionen skulle börja så fick vi veta att dom hade ändrat vårat shema så jag är LEEDIIIGT på fredagar!! ÅÅHH LYCKA!! lite surt att jag gick te skolan i onödan men men! så nu blire bara långhelger fram över!! wiihoo!!

Så sen åkte jag, Nathalie, Malin och Ida hem till Ida och jag åkte där ifrån 3 klädesplagg rikare! Tack fina fina vänn!!!♥
Så också en söt liten filur på Idas gräsmatta som skuttade runt å bara var sötast i världen! (dålig bild)



Kommentarer
Postat av: Ida Sjödin

varsågod fina fina bästa vän!!!

Svar: :D <3
Ija Jälkentalo

2012-09-07 @ 17:44:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: