Blööh

2013-04-28 Kl: 00:00:01
Allmänt| Kommentera (0)


ååh så segt de går å blogga nu! har inge å skriva om och har så sjukt mkt med skolan nu, har halkat efter och jag blir så arg på mig själv när jag aldrig lyckas ta tag i saker å få klar dom... men så har jag alltid varit!
Så vad har jag gjort senaste tiden, jao igår åkte jag hem och va trött, less, slut å slak, skänt å komma hem dock, prövade ta lite bilder och pillade ihop en ny header, vet dock inte om jag är spec nöjd! 
Å idag har jag kollat på en mini serie inför en historia uppgift, sen lagat mat med pappa och Emil, skulle bli tacos men pappa hade köpt faijtas stavning? orkar inte kolla sen nu för bara en liten stund sen kom Syster Linda hit med hela sin familj, så då blev jag en stolt liten moster som fick sitta och rå om sin favorit syster dotter lite! myyyyyyyys! älskade barn!
Imorn hade jag tänkt fota lite, beställa födelsedags present åt älsklingen, skanna in analogbilderna som jag tänkt göta i 100år, tvätta!!! fan de har jag glömt........... fan fan fan!

Lite gammla bilder på Vilja som jag inte har visat i bloggen än! Vilja blev btw ett helt halvår i torsdags!

HATAR NÄR DET BLIR OJÄMTTAL MED STÅENDEBILDER!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: