Many days fell away with nothing to show

2013-04-09 Kl: 16:53:24
Allmänt| Kommentera (0)


Usch vilken dag! vaknade och tänkte yes! kort dag idag! men sen informerade min kära vän mig om att vi faktiskt hade långdag idag... en och samma lektion! i 6 timmar!!! lite less!
Vi fick göra en tidning men fejknyheter och gå runt och intervjua lärare som dom hade hittat på nyheter om, rekrorn höll presskonferans och mkt mer! tror det va mer kul för lärarna än för oss....
Men sen på lunchen så sprang jag och mina fina flickor och kämtade ut dom 2 filmrullarna och hade lämnat in på framkallning! blev faktiskt några riktigt coola! det är de som är kul med gammla kameror! man vet aldrig hur bilden blir! 
Visar er till helgen när jag är hemma och kan skanna bilderna! 
 
Har ingen passande bild så jdet fick bli en bild på finaste Vilja jag tog för ett tag sen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: