Wella Color Fresh Silver 8/81

2013-04-25 Kl: 16:53:20
Allmänt| Kommentera (0)


Nu va de ett bra tag sen jag skrev nå här så tänkte ta och uppdatera er med för skojjsigheter jag har haft för mig! 
Inte alls mkt faktiskt, massa plugg, sen blev de ingen skola, sen fotade jag och nathalie lite, sen har de inte hänt så mkt mer! har bara haft 2 lektioner den här veckan.. Jo föresten så fick jag ju hem hår grejset jag beställde! 
I paketet låg:
2st Revlon Professional Nutri Color Creme (färg 1002 & 713)
1st Goldwell Soft Color V10
1st Wella Color Fresh Silver 8/81 toning!
Har bara prövat den sista än så länge! vet inte om de blev en så mega skillnad! menmen, allt gult som försvinner ur håret e ju bra!
På bilden syns de ju lite skillnad med de äringe jag riktigt har märkt av, tror de kan va ljuset i bilden so gör så de blir storre skillnad än vad de egentligen är! haha! men jag ska fortsätta expermentera!
Jag hade tänkt lägga ut en hel radda med bilder som jag och Nathalie tog men jag verkar ha sträckt redigerings muskeln och stukat insperationen! så de blir bara en bild som Nathalie tog på mig och so jag har redigerat!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: