Blögga blögga...

2013-01-15 Kl: 23:05:59
Allmänt| Kommentera (0)


Ojojoj! så dålig jag har bloggat nu! skämms på mig! 
Lite snabbt om den här veckan så här långt:
Söndag: kom till stan igen och upptäckte att jag hade glömt kameran hemma... suuug!
Måndag: Vaknade och mitt huve och jag ville inte sammarbeta så jag blev hemma från skolan och bara satt och degade framför datan hela dan.
Idag/Tisdag: Åkte på skolan första hela skoldagen för i år! wiihoo! gick väl bra förutom att jag förstod hur mkt jag ligger efter... sen hem, de blev ombytta roller på Victor lagade mat och jag diskade skulle diska, brukar vara tvärt om, sen har vi ätit glass och mysi fram för en film!
Nee nu ska jag ta och borsta gaddarna och krypa upp i sängen till hjärtat!
 
BILDBRIST!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: