We were halfway there when the rain came down

2013-01-22 Kl: 19:11:15
Allmänt| Kommentera (0)


Tog mig på skolan idag iaf! wihoo! nee men va en ganska meningslös dag, kollade på en film, hade mentorstid och sen fick vi sluta!
Gick ett tag på stan med Nathalie men de blev så segt så vi for hem tomhänta.. men sen! dadadam!! så kom Mamma och Gry in till stan för vi skulle kolla på en lägenhet till mig och Victor.. wiiiihhhh!
Så då gick jag med dom och Victor ett tag på stan för och vänta på att visningen skulle börja! och jag blev några grejer rikare och Mamma en X antal hundralappar fattigare! Löööövee myyyy mooooom!
Har ju nämligen fått för mig att jag ska börja träna... höhöh, får se hur de går! nee men ska träna med Ida och Nathalie så vi ska peppa varandra! köpte också ett par träningsskor som jag såklart glömde fota...
 
Sport Bh | Tränings Tights | Silicol (för min mage) | A-creme ♥ | Protein Shampoo
Ett par trosor som Victor tyckte jag skulle köpa, hihi!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: