Hemma!

2013-03-29 Kl: 15:04:43
Allmänt| Kommentera (0)


Så skönt med lov! dock har jag massa uppgifter som ska va klar efter lovet! surt! 
Men men! skönt med lov iaf! stt få vara hemma i laxsjö och bara må! så skönt! 
Idag har jag bara tagit de lugnt, sov ganska länge sen va jag ut en snabbis med kameran men de ville inte bli nå bra bilder, så då gick jag in igen! får sån sjuk ångest av att bara sitta inne när det är så sjukt bra väder! speciellt när det är påsk! men typ alla är nere på pimpeltävlingen och jag glömde boken jag håller på å läsa i stan... annars hade jag gått ut å satt mig i solen och läst! är för rastlös för att bara sitta utan att ha någe å göra!
Och imorn äre dans!! wiihoo! hoppas att de kommer mkt folk! 
 
Bild på en osminkad och allmänt äcklig Ija som jag tog nyss!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: