mitt lov

2013-03-04 Kl: 16:14:00
Allmänt| Kommentera (0)


Va ett tag sen jag skrev nå så jag tänkte ta och skriva lite om hur lovet har varit såhär långt!
I lördags va jag ute och fotade lite, med blev typ inte nå bra bilder, sen kom älsklingen hit! mysmys!
Igår va vi ute och lekte lite i snön och sen åkte Victor hem, haha, men sen åkte han hit igen! sötpruppen♥ sen blev de massa filmmys och nu på morgonen var han tvungen att åka hem! trååååk!
Så idag har jag bara pysslat med mig själv! tog ett överdrivet långt bad och skrubbade och pilade hela kroppen så nå är jag reeeen! skönt! och kl 5 ska Jag åkte te stöm och äta med Mamma och Leif! 
Btw så ska jag inte på sjukhuset imorn, va tvungen å ändra tid! så nu får jag gå och va nervös fram tills den 22...


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: