Tumme ♥

2013-03-12 Kl: 13:41:43
Allmänt| Kommentera (0)


Slapp skoldag idag också!
Igår fick vi en liten uppgift på förmiddan och efter lunch fick vi gå se på "bio" vi va på biostaden men vi kollade på "Into The Wild" första gången jag såg hela! helt okej! lite långdryg på vissa ställen! men den va så fint gjort så de gjorde inte så mkt!
Idag har vi inte gjort ett skit, kom på skolan gick på en föreläsning! väldigt givande, de va en engelskman som har flyttat hit till jämtland som pratade om att arbeta med media typ! 
Så nu sitter jag hemma i lägenheten och har nyss ätit pyttipanna! gott gott när man va så hungrig som jag var!
Ihelgen tog jag lite bilder på Villja inför en fotouppgift så jag tänkte att jag skulle lägga ut någon! kommer säkert lägga ut fler bilder från samma tillfälle senare!

Tumme!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: