Massa

2013-05-19 Kl: 22:19:09
Allmänt| Kommentera (1)


Nu har be blivit ett litet blogg uppehåll ihelgen! men jag har haft fullt upp mad dop, kusiner, fastrar och filmuppdrag!
Tänkte dra lite snabbt vad jag har gjort "sen sisst".
I fredags va jag, Ida, Malin och 3 stycken från parallel klassen och filmade på stortorget där det va EU-mässa ? fi fick i uppdrag av skolan och fixa en liten film om eventet som fullt ska visas utomlans för nå gubbar? haha vet knappt själv vad de va! 
Men fi fick vara upp så taket på storsjöteatern! litte coolt! inte många som kan säga att dom varit där! hehe
Sjukt varmt va de iaf å springa runt på stortorget, just i fredags va Malmö och Östersund varmast i svergie! de tvivlar jag inte på!
Dock va jag tvungen att lämna gänget lite tidigare för jag va tvungen att ta mig hem!
 
Älska tröjjorna! hahahahah

 
På lördan va de dop så några kusiner och fastrar hade kommit upp! såå kul å äntligen få spendera lite kvalitetstid med Bella igen! 
Ja men iaf dopet var jätte fint och jag fick agera dpo-fotograf! men har inte vågat ta tag i redigeringen och rensningen än! haha!
Tycker bara de va lite surt att det har varit så stekit väder när jag inte har kunnat vare ute i solen! men men! få hoppas fin vädret håller i sig!
Sen har de inte hänt så mkt mer! bara massa kusin-mys!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut fler bilder på vilja!!!

2013-05-23 @ 16:50:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: