Spring time

2013-05-13 Kl: 21:18:30
Allmänt| Kommentera (0)


Jahapp, inte bloggat på 2 dar igen, men är så sjukt mky med skolan nu, siste rycket nu sen blire sommar lov! åååh lycka!!
Tänkte uppdatera lite snabbt om jag har har haft för mig, i helgen har jag bara varre hemma på gårn, pappa följde ju lillasysters klass till Göteborg på klassresa och mamma har jobbat så är bara jag och lille bror Mix som har vare hemma, men stora syster Linda och hennes lilla familj kom och hälsade på så Moster Ija fick mysa med underbara Vilja! (kommer troligtvis upp bilder sen) och på tal om Vilja så ska lillskiten döpas nu tillhelgen + att Farfar fyller 70 så de ska bli kalas + dop! har fått i uppdrag att fota hela kalaset/dopet!
Idag har jag och Victor (+Ida & Malin) varit och kollat på en lägenhet i Lugnvik! hittade inge större fel, bara måla om lite så blire nog super! så nu äre bara att hålla tumarna!
hmm.. tror inte jag har så mkt mer å skriva!  
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: