3 dagars-inlägg

2012-12-22 Kl: 13:31:58
Allmänt| Kommentera (0)


Nu kommer ett lite längre inlägg för er som orkar läsa om vad jag har haft för mig dom senase 2 dagarna!
I torsdags fick vi ju jullov! wiihoo! så då hade vi först lite filmmys på skoolan och sen gick jag och flickorna och kollade på julavslutningen, man kan ju säga att lärarna värkligen bjöd på sig själva men tyvärr bleev de mest pinsamt!
Och sen igår så kom mina fina systrar och lilla Vilja in till stan för vi skulle pröva få tag i någon klipptid, och inte helt oväntat så va de ju fullt överallt.
Så dagen bestod av att gå runt på stan och förfrysa fötterna!
Och när vi äntligen hade gett upp och skulle fara hem så hade bekluckan fryst fast så vi fick inte in barnvagnen.
Så då fick jag och Gry den stora äran att åka stadsbuss med den ut på Frösön för att lämna den i lägenheten, medans Linda och Vilja tog bilden dit.
Folk trodde nog att jag och Gry var rena barnmisshandlarna så som vi for och sprang med den tomma vagnen på stan! haha! blickarna vi fick va inte så roliga! haha!
Och idag har jag mest bara slappat, spelat lite sims och hämtat ved och julgran med pappa, fast de gick ju inte så där super bra, de är lite för lite snö fortfarande för att köra ute på hygget så kälken blev ganska kvaddad... hehe..
SÅ DE ÄR VAD JAG HAR HAFT FÖR MIG! + att jag har spelat alldeles för mkt Sims


 
Btw, Vi överlevde jordensundergång igen! wiihoo!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: