Redhead, ceep calm

2012-12-02 Kl: 13:40:39
Allmänt| Kommentera (2)


Nu ligger jag uppe på rumme och väntar på att maten ska bli klar, är nära svältdöden..!!
De va meningen att jag skulle följa med på "julskyltning/julmarkand" i Föllinge idag, med den räckte med att titta på termometern för att jag skulle total vägra!! 16 minus! huvva!! jag är inte skapt för detta klimat! hehe!
Tänkte att jag skulle visa hur håret blev, färgen kommer ju säcket släppa super fort så jag må ju ha bildbevis på att jag har varit så häääär rödhårig! tror aldrig jag ska färga håret rött nå mer, stod typ i över en timme i går och försökte skölja ur skiten! haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Verkligen asfint!!!!!!

2012-12-02 @ 14:58:10
Postat av: Malin

Det blev ju super fint ija!!

2012-12-02 @ 17:37:05
URL: http://malineriksson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: