I can't keep staring at your mouth without wondering how it tastes

2012-10-05 Kl: 21:31:43
Allmänt| Kommentera (1)


Nu sitter en less ija och mumsar på en ägg macka och deppar för att jag inte stannade på kalas med min älskade fina klass! surt... men jag kommer ju iaf må bättre än dom imorn! haha! 
Idag va det klassfoto på skolan... känner på mig att jag blev lika ful som jag alltid blir på skolfotona... det visar sig när katalogen kommer!
Anledningen till att jag inte stannade i stan var för att familjen skulle åka upp till min syster i norge och gratte henne på födelsedagen, men vi kom iväg så sent så vi han ju knappt va där något! så det kändes lite ovärt!

instabilder från idag!

Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

vi saknade dig jätte mycket finis <3

Svar: :') pusspuss<3
Ija Jälkentalo

2012-10-06 @ 13:30:56
URL: http://malineriksson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: