okej....

2013-08-25 Kl: 23:24:36
Allmänt| Kommentera (0)


okej... bloggen har stått still ett tag nu men de är för jag är i lägenheten och vi har fortfarande inte fixat nå intentet (är uppkopplad på moblien nu)
har hänt ganska mkt spännande  senaste tiden men har inte kunnat skriva något på bloggen, va ut med mina flickor i fredags och de blev kaossss! tappade några timmar mot slutet... hehe! men så går de ju ibland.
har gått lös på mitt hår nu sen jag kom hem från bulgarien och de slutade med att jag nu sitter här med lila/grått hår hahah! men jag kan nog rocka de! de kommer nog mattas av om ett tag!
hmm... va har mer hänt... börjar komma i ordning i lägenheten nu, har fått ihop sängen så dom senaste dagarna har vi sluppit sovit i bäddsoffan! wiho!
Och imorn är de första dagen på sista året... känns lite skummt! nyss gick jag ju i ettan!? vart tog dom senaste 2 åren vägen igentligen?!
Aja, som jag säger varje år så ska jag sköta skolan ordentlit nu sista året! och inte hamna efter och få prestationsångest mm på slutet när de blir för mkt!
I ÅR SKA JAG BLI PLUGGHÄST! sista rycket nu! önska mig lycka till!
 
bild från arkivet



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: