Finding myself making every possible mistake

2013-02-03 Kl: 11:58:00
Allmänt| Kommentera (0)


Usch idag är jag och min kropp inte kompisar! Va ju till skotereventet i storåbränna igår, vi for dit så va vat där typ vid halv 11, Dock va de inte så speciellt spännande när jag inte är så skoter intresserad, så jag tog och köpte mig en kolbulle och stod vid hästarna och väntade på att Victor skulle få leka av sig! sen vid 12 så tog jag och alla goa grabbar och for upp mot tjärnafjället va både roligt och hemskt! roligt för att åka skoter är ju kul och umgås med folk, men de va inte kul när jag va bakis och va tvungen att sitta bakom Vice på hans gräshopps-skoter! i varja litet gupp studsade jag så jag trodda ryggen skulle gå av!
Vi kom inte hem förna runt 5 och då gick vi direkt upp och la oss och somnade direkt! så ni kan ju tänka er vilken träningsverk jag har idag, efter att ha prövat hålla mig kvar på skotern i 5 timmar!
Va ju på klassfest i fredags också vet inte om jag har skrivit de förut ? va helt okej! tog dock inte så mkt bilder så jag snor lite från Ida och Jossans insta - Idajoskin josefineewahlstrom
 
Insta bilder.
 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: