Ida Jälkentab = Ija Jälkentalo

2013-02-11 Kl: 15:44:25
Allmänt| Kommentera (0)


Idag har jag varit på gym för första gången i mitt liv! (förutom dom 2gångerna med skolan, men de räcknas inte!)
Efter lunch gick jag och lilla fina Ida och köpte gymkort! haha! 
En sak som jag tycker är väligt underhållande är att ingen någonsin kan få mitt namn rätt! jag har fått heta allt från Lia till Ia Ielkentalos haha! lite kul! och på gymkortet så blev de tydligen så att jag fick heta Ida Jälkentab! hahahah! dör! haha! orkar inte äns bli irriterad! bara kul!
Men de va factiskt super kul! faktiskt! trodde de skulle va hemskare! men vi va ju så gott som helt själv på gymet så de va väldigt skönt!
trodde faktiskt aldrig att jag skulle få se mig själv på ett gym, med tights riktiga skor och hela köret! 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: