Everyting changes

2013-01-24 Kl: 21:13:44
Allmänt| Kommentera (0)


Nu sitter jag i soffan men ny blonderat hår... hahah! fy fan hur de ser ut! hade tänkt bli av med de röda och skaffa mig en lite ljusare brun/blond färg så jag ska ta och färga de imorn nu när jag ändå har sovmorgon!
Fy fan vad jag hatar nya shemat! har ju varit ledig på fredagarna hela 2an men nu har dom ändrat om så jag har en lektion på fredag efter midda... så då tar jag mig inte ens ända hem på fredagarna! fyy fan!
Har varit en genska okej dag trotts att jag försov mig typ en timma och första lektionen hade vi redovisning men jag hade inget att redovisa...
Sen gick jag och favvo brudsen på biblioteket för å pröva få klart en uppgift, men de gick ju som de gick! haha!

haha Ida!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: