9 månader om man ska räkna!

2013-07-03 Kl: 16:50:08
Allmänt| Kommentera (0)


Igår firade jag och Victor 9månader så vi for in te stan och kollade på sista fast and furious filmen. dock har jag svårt för sånna filmer när dom 90 av tidenåker runt och krashar bilar och skjuter på varandra! men Victor var nöjd så då får väl jag också va nöjd!
Ikväll ska vi fara upp te skärvången å fiska och bli uppäten av mygg... haha needå men de blir nog kul!
Tror jag börjar få lite "flytt-feber" har lite smått panik för jag vill bara bli klart med allt direkt och få alla saker köpta och de känns som om de kommer bli jobbigt att hitta pengar till allt! men får väl hoppas att någon vänlig skäl ger mig ett bidrag nu när jag fyller år! (OM 4 DAGAR!) haha nee då, men de löster sig säkert!
 
Igår, Victors pärla.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: