Dunder!

2013-07-14 Kl: 18:52:11
Allmänt| Kommentera (0)


De blev att jag for på dunder torsdag och fredag! de va helt okej, kunde varit sämre och kunde varit lite bättre!
Men jag lämnade kameran hemma så de får bli mobil-bilder, ska pröva få Nathalie att skicka alla bilder hon tog så lägger jag ut de sen! 
Men u har de kört ihop sig för mig, har alldeles för mkt å göra och alldelas för lite tid, vill hinna få till lite i lägenheten tills yran också ska jag ner på dansbands veckan i malung + spendera så mkt tid med hjärtat som möjligt! så jag har ganska fullt upp!
Haha slipade sängramen till ny sängen idag också (för jag ska måla om den sen) haha höll på typ i 4 timmar och är ändå inte klar.... suuuug så drygt! 

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: