Det bästigaste!

2013-06-08 Kl: 21:40:21
Allmänt| Kommentera (0)


Nu är det bara så att jag måste skriva lite om hur bra allt går och hur dåligt allt går!
Vi börjar med de bra!!
Köpt ny dator!
Väntar på svar från Norge om en jobbansökan (vet inte om det ska vara på den bra eller dåliga listan).
Hittade 2 jackor igår för 199:- st som jag la min sista 5hundring på!
Hittade första BHn på länge som jag verkligen gillar.
Skolan är snart slut!
JAG SPARAR DE BÄSTA TILL LÄNGST NER PÅ INLÄGGET!
 
Okej och nu till dom dåliga sakerna!
Blir utan Photoshop i sommar!
Mina pengar är typ slut.
Måste va ute ur lägenheten innan slutat på månaden.
Victor är inte här.
Har för mkt skoluppgifter kvar å bli klar med.
Fattar nada av nya datorn! (windows 8)


OCH NU DE BÄSTIGASTE!!!!
Har hittat lägenhet så i slutet av sommaren blir jag och Victor Lugnviksbor!! wiiihhhiii!!! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: