Bloggtorka = Lista

2013-03-05 Kl: 17:21:00
Allmänt| Kommentera (0)


Vad var det senaste du köpte? En hotdog på OK i Krokom påväg hem i Fredags! höll på å dö av svält!

Vad är det för färg på din ytterdörr? Till huset, rummet eller lägenheten? Till huset en brun trädörr, till lägenheten en vit och til rummet har dörren varit vit en gång i tiden men du är den nedklottrad och fullt med märken och rester från klistermärken! snygggggttt!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njää, intresserad kan man väl bli men inte kär!

Favoritklädsel? Enkelt, lättsamt och bekvämt..

Höger el vänsterhänt? Högerhänt

Humör just nu? Uttråkad, less!

Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska tror jag! kliva upp tidigt är jag inte duktig på!

Vad är viktigast för dig? Min familj, Viktor och alla mina underbara vänner.

Är du kittlig? Nja, ibland och på vissa hemliga ställen!

Stjärntecken? Kräfta!

Äckligaste insekten? MYROR utan tveken!

Stökigt el välstädat? Älskar när det är välsädat! men jag är nog den skräpigaste och stökigaste människan jag vet! haha! på i lägenheten och på rummet ser det tyvärr alltid ut som ett bombnedslag!

Vad längtar du mest efter just nu? Oj, att mitt nya objektiv ska komma, att få träffa Viktor och mina fina vänner i stan, påskdansen, sommarlov, åka utomlands! de är de jag kom på nu iaf!

Vad gör dig glad? Vännerna, Victor, min familj när den är som bäst, bra väder, bra musik, en bra film, när man har något att se fram imot och mkt mer!

Hur gammal är du om fem år? 22år (23 om man räknar "året")

Vilken var den senaste film du sett? "10 Things I Hate About You" underbar film!

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, är ingen höjdare på å sms. hehe!

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta!

När såg du senast din mamma? Någon timme sen.

Vilken ögonfärg har du? typ Grön.

Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar.

Hur många kuddar har du i sängen? Här hemma i Laxsjö har jag 5 just nu, i stan har jag väl 4-5 tror jag!

Hur många landskap har du bott i? Two! Dalarna och Jämtland!

Vilken är din favoritglass? öööh.. har ingen favorit men jag gillar inte is-glass!

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj, köpt allt det som jag innan bara har drömt om, en ny kamera! bokat in massa resor sen lagt undan pengar till lägenhet/hus någon gång fram över!

Tycker du om Kinamat? Gott gott gott!

Tycker du om kaffe? Gott gott gott!

Vad dricker du till frukost? De beror på, Juice, Oboy, Mjölk, Te eller ibland läsk! (dååligt)

Tycker du om att mysa? Alltid!

Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp japp!

Kan du några andra språk än svenska? De skulle väl vara den lilla Engelskan jag kan och minnimalt med tyska sen högstadiet!

Har du någonsin åkt ambulans? nepp, och är klad för de!

Äger du något dyrt smycke? njee 500 är väl kanske de dyraste, Sen har jag fått ärva Mormors förlovningsring och den är väl värd lite den också?

Föredrar du havet eller en pool? Har typ aldrig badat i havet men pooler är jag inget fan av så de får bli havet!

Vad spenderar du helst pengar på? helst? typ kläder haha! och småsaker! har svårt för att lägga pengar på nå dryt! med det jag spenderar mest pengar på är väl mat (när jag bor i stan)


 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: